مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم بهمن ماه 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد بهمن 98 اعلام شد

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

درج کردن کد رشته کاردانی و کد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته الزامی است

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول 98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ترم مهر 98-99

برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی، شرایط و ضوابط، نحوه ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر 98

تفاوت اصلی باکنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-98 بهمن

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰
  • ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98-99 چگونه است؟ (مطالعه مقاله)
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98؟ داوطلبان نظام جدیم می توانند شرکت نمایند!!
  • زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98؟ نیمه دوم آذر ماه
  • رشته های بدون کنکور پیام نور نیمسال دوم 98؟ انسانی - ریاضی - زبان - هنر و ..
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم یا پیام نور>؟؟!

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های دولتی ایران است که زیر نظر وزارت علوم, تحقیقات و فناوری اداره می شود. تحصیل در دانشگاه پیام نور به صورت نیمه حضوری می باشد به همین جهت برای افراد شاغل و کسانی که وقت کافی برای شرکت در کلاس های درس در طول هفته را ندارند بسیار مناسب می باشد. دانشگاه های پیام نور در بسیاری از شهر های کوچک  و بزرگ شعبه دارند به همین دلیل بسیاری از متقاضیان ورود به این دانشگاه ها می توانند در کنار خانواده و در شهر خود ادامه تحصیل دهند.

از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور(ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور ) می توان به تعداد سنوات تحصیل اشاره نمود که برای دوره کارشناسی می تواند از 5/3-12 سال باشد, که در بسیاری از دانشگاه ها مدت زمان محدودی است.

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98-99

ثبت نام بدون کنکور پیام نور نیمسال دوم 98-99 بر اساس معدل کتبی و کل دیپلم، و برای چهار دسته از داوطلبان می باشد که :

  1. مدرک پیش دانشگاهی نظام ترمی سالی واحدی
  2. نظام جدید 3-3-6
  3. نظام قدیم چهار ساله
  4. مدرک کاردانی

داشته باشند و در رشته هایی که در زیر لیست آنها به صورت کامل قرار داده ایم پذیرش بهمن ماه خواهیم داشت توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر، با چه معدلی چه رشته ای، شرایط انتخاب دانشگاه بر اساس هدفگذاری، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و پیام نور، و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.

مزایای تحصیلی برای آقایان در دانشگاه پیام نور

از دیگر مزایای دانشگاه های پیام نور برای داوطلبان آقا این است که این دانشگاه با خدمت سربازی مشکلی ندارد و دانشجوی گرامی می تواند به صورت همزمان خدمت سربازی و تحصیلات خود را در دانشگاه پیام نور بگذراند. در دانشگاه پیام نور کتاب های انتشارات پیام نور تدریس می شوند و در انتها از همان کتاب ها به صورت چهار گزینه ای و جامع کشوری از دانشجویان امتحان گرفته می شود.

اما دانشگاه های پیام نور در سال های گذشته یک مزیت مهم دیگر را دارا شده اند. چند سالی است که دانشگاه های پیام نور در کنار رشته های پذیرش براساس آزمون به صورت بدون ازمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. تا جاییکه در سال گذشته این دانشگاه در 95 در صد کد رشته محل های خود به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرفته است.

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

در پذیرش بدون آزمون کنکور سراسری داوطلب می تواند حتی در صورتی که در کنکور سراسری شرکت نکرده باشد و یا اینکه در جلسه کنکور شرکت نکرده باشد وارد دانشگاه شود و تحصیلات خود را ادامه دهد. همچنین داوطلبینی که به هر دلیلی نتوانسته اند در مهرماه وارد دانشگاه شوند و یا از رشته خود راضی نبودند می توانند انصراف داده و در بهمن ماه به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و یک سال از دوستان و هم دوره ای های خود جا نمانند.

در هیچ جای مدرک اخذ شده از سوی دانشگاه پیام نور درج نمی شود که داوطلب به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شده است و ارزش مدرک بدون کنکور و با کنکور تفاوتی ندارد تنها اینکه داوطلبی که به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه می شود حق انتقالی  و یا مهمان را در دانشگتاه های دیگر در طی دوران تحصیل خود ندارد.

شرایط پذیرش وثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

توجه داشته باشید که دانشگاه پیام نور نه تنها در مقطع کارشناسی بلکه در مقطع کارشناسی ارشد نیز با رعایت شرایط خاص دانشجو می پذیرد. البته همانطور که می دانید به طور کلی دانشگاه پیام نور در مقطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو ندارد. داوطلبانی که مایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می باشند می بایست دارای مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان رشته های نظری باشند. و در صورتی که داوطلبی دیپلم نظام قدیم دارد می بایست دیپلم وی به صورت کامل باشد.

و همچنین داوطلبان دارای مدرک دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش برای شرکت در دوره های بدون کنکور کارشناسی پیام نور می بایست دارای مدرک کاردانی باشند. همچنین ورود به دانشگاه پیام نور دارای شرایط و ضوابط خاص دیگری می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری درج خواهد شد همچنین شما می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری در رابطه با این شرایط  با مشاوران درخت دانش گفت و گو نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98-99

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه برای مهرماه را دارند و می توانند از میان کد رشته محل های دانشگاه پیام نور که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درج شده اند کدرشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را حداکثر تا 150 کد رشته محل را بر اساس اولویت هایش انتخاب نماید و پس از منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش باشد. اما داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمه دوم(بهمن ماه) می بایست منتظر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور که معمولا در دی ماه(ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور) از سوی سازمان سنجش منتشر می شود باشند.

و پس از آن به سایتpnu.ac.ir مراجعه نموده و لیست رشته ها و شعبات دانشگاه پیام نور(ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور) که تکمیل ظرفیت دارند را بررسی نمایند و پس از انتخاب یک کدرشته محل در یک واحد دانشگاهی با پرداخت هزینه ثثبت نام بدون کنکور ترم بهمن دانشگاه پیام نور و خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مورد نطر مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند.

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای نیمسال اول همانند سایر دانشگاه ها با انتخاب رشته کنکور سراسری در مرداد ماه آغاز می شود و دیگر مراحل ثبت نام پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در دانشگاه مورد نظر به صورت حضوری انجام میشود. و ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور معمولا هرسال از اواخر آذر ماه شروع می شود.

که اطلاعیه ی شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سوی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. شما می توانید با عضویت در کانال خبری درخت دانش از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98-99 و دیگر اخبار و اطلاعیه های مهم آموزشی کشور با خبر شوید.

رشته های بدون کنکور پیام نور 98

رشته های بدون کنکور پیام نور را می توانیم این چنین معرفی کنیم که شامل 95 درصد رشته ها می باشند که در لینک زیر می توانیید مشاهده نمایید.

رشته های بدون کنکور پیام نور

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش پاسخگوی کلیه ی سوالات آموزشی و مشاوره ای داوطلبان عزیز از تمامی نقاط کشور می باشد. داوطلبان گرامی می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط و مدارک و نحوه ورود به هریک از دانشگاه های کشور و یا زمان و مهلت ثبت نام در این دانشگاه ها و یا سوالات در رابطه با نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور سراسری و یا هر سوال تحصیلی دیگر با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را از ما بخواهید.

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰

نیمسال دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

قبل از این که به این سوالات جواب دهیم در مرحله اول باید بدانید که اصلا نیمسال اول یا نیمسال دوم چیست؟ ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هر سال شامل دو نیمسال می شود: نیمسال اول مهر ماه و نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 که در این مقاله به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 ورودی ترم بهمن ماه سال 1398 می پردازیم که دانشجویان آغاز سال تحصیلیشون از بهمن ماه بوده و ورودی 98-99 خواهند شد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 با نیمسال اول آن تفاوت هایی از نظر شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ورودی ها، تعداد شرکت کننده ها، شرط معدل پایین و مهمترین تفاوت در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه ها می باشد و ملاک اصلی قبولی بر اساس سوابق تحصیلی اول معدل کتبی دیپلم و دوم معدل کل دیپلم می باشد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 شامل انجام صحیح و درج درست معدل و آپلود عکس و درنهایت انتخاب رشته بر اساس فاکتورهای مهم اولویت بندی می باشد(6 مرحله ای بودن ثبت نام) که اکیدا توصیه می شود برای انتخاب رشته ای هدفمند و شناخت رشته های جدید مورد پذیرش از راهنمایی های مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش استفاده کنید(مشاوره حضوری و تلفنی) و این مقاله را کامل مطالعه نمایید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 در مقاطع (کارشناسی پیوسته و ناپیوسته - کاردانی پیوسته و ناپیوسته) از نیمه دوم آذر ماه یعنی 15 آذر 98 آغاز می شود و مهلت ثبت نام بدون آزمون آزاد ترم بهمن ماه نیز تا اواخر دی ماه 98 می باشد با این تفاوت که بر خلاف ترم گذشته (مهر ماه) تمامی رشته های بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها را پذیرش داریم.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 افزایش یافت!!

شهریه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به شرح زیر می باشد:

شهریه در مقطع کارشناسی در رشته ها متنوع خواهد بود به طوری که در بعضی از رشته ها به سقف 2500000 تومان هم خواهد رسید اما برای رشته های نظری تا 1500000 میلیون تومان خواهد بود.

در کاردانی با شهریه ثابت 500 هزار تومان و تا سقف 1350000 میلیون تومان خواهد بود.

سایت ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه

متقاضیان عزیز در موعد مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org  با خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام اینترنتی دو مرحله ای می باشد، دوستان می توانند مرحله دوم را بعد دریافت کد رهگیری انتخاب رشته به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات،نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ….. می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰

زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد

زمان اعلام نتایج بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری که شامل سه دانشگاه بالا می باشد هشت مهر ماه 98 ( 8 مهر) بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری قرار خواهد گرفت و تفاوتی در زمان اعلام نتایج دانشگاه ها نمی باشد.

توصیه می شود جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و مشاهده نتایج خود عضو کانال تلگرام و اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش شوید و یا می توانید برای مشاهده نتایج بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98

سایت و سامانه اعلام نتایج بدون آزمون سراسری نیمسال اول مهر ماه 98 سایت sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با در دست داشتن مشخصات ثبت نام نتیجه انتخاب رشته بدون آزمون ۹۸ خود را مشاهده نمایند.

"دریافت نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری ترم مهر 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98

برای مشاهده و دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری می بایست داوطلبین با در دست داشتن شماره پرونده و کد رهگیری 12 رقمی ثبت نام که در بالای رسید انتخاب رشته از سیستم دریافت نموده اند را در قسمت اعلام نتایج سراسری سایت سنجش وارد نموده و نتیجه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری خود را مشاهده نمایند.

[caption id="attachment_18977" align="aligncenter" width="300"]نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98[/caption]

زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج

یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان بدون کنکور سراسری این است که به این که دهه اول مهر ماه نتایج منتشر خواهد شد پس کی به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنیم معمولا روز بعد از اعلام نتایج تمامی داوطلبان می توانند به دانشگاه مورد پذیرش واقع شده مراجعه نمایند و کلاسها به صورت رسمی از 15 مهر ماه 98 برای این دسته از داوطلبان که نتایج با تاخیر داشته اند منتشر خواهد شد و به داوطلبان توصیه می کنیم که اصلا نگران این موضوع نباشند.

سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • داوطلبانی که دانشگاه آزاد نیز مورد پذیرش قرار گرفته اند در صورت قبولی در نتایج بدون کنکور سراسری 98 نیز می توانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند ؟

بله داوطلبانی که همزمان در دو دانشگاه بدون کنکور مورد پذیرش قرار بگیرند می توانند رشته دلخواه خود را انتخاب نمایند و در صورت ثبت نام در دانشگاه آزاد و قبولی در دانشگاه سراسری می توانند مدارک ثبت نام خود را گرفته و به دانشگاه سراسری مراجعه نمایند.

  • تنها سایت اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کدام سایت است ؟

تنها سایت اعلام نتایج این مرحله از ثبت نام بدون آزمون کنکور 98 سایت سنجش و پذیرش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد در قسمت سراسری سامانه داوطلبان می توانند نتیجه خود را دریافت کنند.

  • با شروع شدن نیمسال تحصیلی آیا با اعلام نتایج این مرحله دانشجویان مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد ؟

بله این ثبت نام و انتخاب رشته برای نیمسال اول مهر ماه می باشد و دانشجویان ورودی مهر 98 خواهند شد و جای نگرانی نخواهد بود.

  • مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری 4 قطعه عکس 3 *4، کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی داوطلب

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰

 

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98

زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی

رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:

  • مهندسی برق باکد 40119
  • مهندسی عمران 40401
  • رشته مندسی پزشکی 40106
  • رشته مهندسی اپتیک و لیزر  30228
  • مهندسی کامپیوتر 41054
  • فیزیک 30201
  • ریاضی و کاربردها 30123
  • و .....

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن ماه 98

رشته های زیر گروه تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است:

  • رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی با کد 30586
  • شیمی محض با کد 30349
  • رشته شیمی کربردی با کد 30343
  • میکروبیولوژی با کد 30507
  • و چند رشته دیگر که برای شما داوطلبان عزیز یک سوپرایز بزرگ محسوب می شود.

رشته های بدون کنکور انسانی تهران شرق

رشته های زیر گروه علوم انسانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق):

  • رشته روزنامه نگاری با کد 20530
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته روابط عمومی با کد 20531
  • رشته علوم ورزشی با کد 21475

وبرخی رشته های دیگر که مورد علاقه بسیاری از متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.

رشته های بدون کنکور هنر تهران شرق

رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد  واحد تهران شرق شامل:

  • رشته عکاسی با کد 60303
  • رشته نقاشی با کد 60111

برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 و مشاوره تمامی رشته ها و زیر گروه های آزمایشی با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 98-99

شهریه دانشگاه آزاد معمولا به تفکیک رشته ها و تعداد واحدهای اخذ شده متفاوت می باشد. شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد اما معمولا با توجه به اینکه دانشگاه آزاد تنوع رشته برخوردار می باشد معمولا شهریه ها از 1400000 هزار تومان تا 1800000 هزار تومان می باشد.

شهریه ها هر سال با افزایش 15 درصدی روبه رو خواهند شد که پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب شهریه ها با مشاورین تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98

ثبت نام بدون کنکور 98 نیمسال دوم دانشگاه آزاد در دی ماه 98صورت می پذیرد و ثبت نام  این دانشگاه به صورت اینترنتی در قالب انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد. پذیرفته شدگان از نیمه دوم بهمن 98 می توانند سرکلاس ها حضور یابند.

با توجه به اینکه دوستان زیادی در انتخاب رشته و اولویت بندی ها براساس معدلی که انجام می دهند مرتکب اشتباه می شوند و شانس قبولی خود را به حداقل می رسانند، پیشنهاد میکنیم انتخاب رشته خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 از اوایل دی ماه شروه خواهد شد و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت. نتایج ثبت نام بدون کتکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 از اوایل بهمن 98 بر روی سایت دانشگاه آزاد قابل مشاهده است و پذیرفته شدگان باید جهت نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

آدرس دانشگاه تهران شرق

دانشگاه آزاد تهران شرق در محدوده قیامدشت و در 18 کیلومتری جاده خاوران قرار دارد که می توانید موقعیت مکانی این دانشگاه را  در لینک قرمز رنگ معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مشاهده نمایید.

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰
  • لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
  • ادرس دانشگاه تهران غرب؟
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بدون آزمون درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب برای نیمسال دوم تحصیلی بهمن ماه 98-99 از نیمه دوم بهمن ماه نیمسال دوم در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز و در بهمن ماه به پایان می رسید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 (رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب) در رشته های زیر برای واحد تهران غرب در دسترس می باشند.

مشاوره ثبت نام بدون آزمون آزاد تهران غرب 98-99

برای اطلاع از شرایط ورود و معدل لازم برای ورود به هر رشته، موقعیت و سطح علمی دانشگاه ها و معرفی رشته های جدید بدون آزمون، رشته های پزشکی بدون کنکور تهران مرکز و ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

در واحد تهران غرب در مقطع کارشناسی پیوسته(تمام وقت) فقط در دو گروه سوم و چهارم  دانشجو می پذیرد به ترتیب زیر:

رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد تهران غرب 98-99

  • رشته حقوق با کد 20803(نیمسال اول 97-98)
  • رشته مدیریت دولتی با کد 21210
  • رشته مدیریت امور گمرگی با کد 21329
  • رشته هتلداری با کد 21397
  • رشته جهانگردی با کد 21580

رشته های بدون کنکور هنر تهران غرب

در گروه چهارم یعنی گروه آزمایشی هنر فقط و فقط در رشته طراحی صنعتی با کد 60102 دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب).

لازم است دوباره یادآوری شود واحدهایی مانند تهران غرب به دلیل اینکه تنوع رشته های کمتری نسبت به واحدهای دیگر دارد، و تنوع رشته ها محدود تر می باشد، شرط معدل و سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور بهمن ماه 98 ضروری می باشد، و تعداد داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور تهران غرب هم شرط اساسی برای پذیرش این دانشگاه می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا همان نیمسال دوم تهران غرب معمولا از اوایل دی ماه آغاز و تا نیمه دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام نیسمال دوم تهران غرب براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل انجام می شود که شرط معدل شامل معدل کتبی دیپلم می باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق از زمان و نحوه ثبت نام و همچنین میزان معدل قبولی دانشگاه آزاد تهران غرب به تفکیک رشته ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران مرکز 98-99

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی هر سال دو نوبت انجام می گیرد:

  1. ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران مرکز نیمسال اول مهر که ثبت نامش نیمه دوم مرداد می باشد.
  2. ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران مرکز نیمسال دوم 98-99 بهمن ماه که از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز به این صورت است که ملاک اصلی پذیرش سوابق تحصیلی داوطلب می باشد و بر اساس آخرین مدرک تحصیلی و مقطع انتخابی و رشته دلخواه داوطلبین می توانند در دانشگاه آزاد تهران مرکز ثبت نام بدون آزمون انجام دهند.

برای اطلاع از شرایط ورود و معدل لازم برای ورود به هر رشته، موقعیت و سطح علمی دانشگاه ها و معرفی رشته های جدید بدون آزمون، رشته های پزشکی بدون کنکور تهران مرکز و ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور علوم انسانی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

در گروه سوم یعنی مجموعه آموزشی علوم انسانی رشته های زیر در واحد تهران مرکزی وجود دارند:

  • رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101
  • رشته زبان و ادبیات عربی با کد 20202
  • رشته پژوهشگری اجتماعی با کد 20496
  • رشته زبان شناسی با کد 20394
  • رشته فلسفه و حکمت اسلامی با کد 20410
  • رشته گمرگی با کد 21329
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته علوم ورزشی با کد 21475
  • و رشته های دیگری از گروه علوم انسانی ...

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته فیزیک با کد 30201
  • رشته آمار با کد 30801
  • رشته فناوری صدا با کد 40082
  • رشته مهندسی ورزش با کد 40461
  • رشته مهندسی معدن با کد 40510
  • رشته مهندسی نساجی با کد 40837
  • رشته علوم کامپیوتر با کد 41018
  • و ... رشته های دیگری نیز در این گروه وجود دارند.

رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته شیمی محض با کد 30349
  • رشته زیست شناسی با کد 30513
  • زیست شناسی گیاهی با کد 30599
  • ...و رشته های دیگری نیز در این گروه وجود دارند.

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته طراحی صنعتی با کد 60102
  • رشته نقاشی با کد 60111
  • رشته طراحی پارچه و لباس با کد 60129
  • رشته موسیقی با کد 60302
  • رشته بازیگری با کد 60117
  • رشته های دیگری نیز در این گروه وجود دارند.

رشته های بدون کنکور زبان دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته زبان و ادبیات انگلیسی با کد 20311
  • رشته آموزش زبان انگلیسی با کد 20312
  • رشته علمی- کاربردی مترجمی خبر انگلیسی با کد 20316
  • زبان و ادبیات فرانسه با کد 20321
  • رشته زبان و ادبیات آلمانی با کد 20334

رشته های دیگری نیز در گروه پنج وجود دارند.

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران مرکز

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 از نیمه دوم دی ماه در مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز میگردد. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان لازم به ذکر است که داوطلبان عزیز از همان ساعات اولیه اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال اول همانند نیم سال دوم بهمن می باشد، تنها تفاوتی که هست شرط معدل و سوابق تحصیلی برای پذیرش نیمسال دوم لحاظ شده است، و اینکه رشته های پیراپزشکی هم مورد پذیرش قرار بگیرند. برای اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور مهر ماه دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

آدرس دانشگاه آزاد تهران مرکز

دانشگاه آزاد تهران مرکز از ورودی مهرماه 98 به بعد از میدان انقلاب به سوهانک انتقال پیدا کرد، و در حال حاضر 6 دانشکده تهران مرکز در سوهانک می باشند. با توجه به اینکه تنوع رشته ها در دانشگاه تهران مرکز دیده میشه متقاضیان و داوطلبان زیادی را به خود اختصاص داده. بیشتر رشته های گروه هنر در دانشگاه تهران مرکز دیده می شود از جمله رشته های بازیگری، کارگردانی، نقاشی، عکاسی و ...

برای مشاهده موقعیت مکانی و آدرس دقیق دانشگاه تهران مرکز می توانید بر روی لینک قرمز رنگ معرفی دانشگاه تهران مرکز مرکز کلیک نمایید.

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰

پزشکی بدون کنکور در ایران داریم یا نه؟؟!!

نه!! درخت دانش در این پست قصد دارد تا واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور درایران،  رشته های پزشکی پردیس خودگردان ( دانشگاه های بین المللی)بدون آزمون ورودی، رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و ... را برای شما دوستان عزیز تشریح نماییم، و پاسخ سوالات متعددی و ابهامات را که داوطلبان عزیز در ذهن داشته اند و با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ دهیم.

برای اطلاع از شرایط قبولی در رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران (انتقالی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت)، داروسازی بدون کنکور در ایران، دندان پزشکی بدون کنکور در ایران،لیست رشته های اضافه شده به رشته های پزشکی بدون کنکور، معدل لازم برای قبولی در این رشته ها، شرایط، نحوه و زمان ثبت نام این رشته ها، تحصیل رایگان خارج از کشور(بدون آزمون ورودی و مدرک زبان) و لیست بهترین و پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

در جواب سوال پرتکرار علاقمندان به رشته های پزشکی بدون آزمون در ایران باید گفت که این رشته ها را در بدون آزمون در ایران نداریم !!! و تنها روش ادامه تحصیل و پذیرش بدون آزمون و بدون مدرک زبان در این رشته ها پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور (روسیه و ترکیه و سوئد و ..) می باشد که هزینه پایین برای تحصیل دارند و شرایط ویژه اعلام نموده اند که می توانید برای اطلاع مقاله تحصیل پزشکی بدون آزمون خارج از کشور را مطالعه نمایید.

واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل

سالهای گذشته هر داوطلب می توانست بعد از گذراندن 72 واحد در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور انتقالی گرفته و ادامه تحصیل خود را در دانشگاه های بین الملل ایران در رشته های پزشکی بدون کنکور مانند: دانشگاه بین الملل کیش انجام دهد، پارسال این قانون از 72 واحد به 32 واحد تغییر کرد و طبق اطلاعیه وزارت بهداشت داوطلبان دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید می توانند ادامه تحصیل خود را در دانشگاه بین الملل کیش انجام دهند.

اما بر اساس اطلاعیه خرداد ماه 97 وزارت بهداشت انتقالی دانشجویان متوقف شده است و منتظر اطلاعیه جدیدی هستیم که تا آخر امسال منتشر خواهد شد که داوطلبان دوباره بتوانند بدون آزمون در رشته های بدون کنکور پزشکی در ایران تحصیل کنند برای اطلاع از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و نحوه انتقالی و ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج و انتقالی گرف-تن می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور

10 رشته بدون کنکور پیراپزشکی کدامند؟ شرایط و نحوه ثبت نام در این رشته ها

با توجه به شایعات زیاد در مورد رشته های پزشکی بدون کنکور و رشته های پیراپزشکی بدون آزمون مانند اتاق عمل بدون کنکور- هوشبری بدون کنکور- مامایی بدون کنکور- علوم آزمایشگاهی بدون کنکور و ... باید واقعیت در مورد این رشته ها را بیان کرد:

تنها این رشته ها را در مقطع کاردانی به کارشناسی صورت پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی داریم، و فعلا این 10 تا رشته در لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و دیگر دانشگاه های بدون کنکور قرار نگرفته اند به غیر از پذیرش بدون کنکور دامپزشکی، که برای مهر ماه 98 پذیرش داریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام، نحوه و شرایط ورود به این رشته ها، لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد، تحصیل در روسیه بدون کنکور و آزمون ورودی، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون 98

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی

همان طور که در عکس مشاهده میکنید لیست رشته های پیراپزشکی علوم پزشکی بدون کنکور سراسری در مقطع کاردانی شامل: (برای اطلاع از هر کدام از رشته ها می توانید بر روی نام رشته کلیک نمایید)

رشته علوم آزمایشگاهی رشته تکنسین سلامت دهان و دندان
 پذیرش بدون کنکور دامپزشکی مامایی
هوشبری اتاق عمل
رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته آزمایشگاه تشخیص پزشکی
رشته تجهیزات فنی اتاق عمل  گیاه پزشکی

پذیرش پزشکی بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 98

رشته های پزشکی و پیراپزشکی دو سالیست که وارد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد شده اند، و هر ترم احتمال این وجود دارد که به این لیست رشته ها، رشته های پزشکی و پیراپزشکی اضافه شوند، برای مثال ما در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 بر اساس پیش بینی هایی که مشاوران درخت دانش، در ارتباط با سنجش دانشگاه آزاد داشتند شاهد بودیم که رشته دامپزشکی، مهندسی پزشکی، شیمی کاربردی، گیاه پزشکی و .. بدون کنکور جز این لیست رشته ها قرار بگیرد و نسبت به بازار کار خوب این رشته طرفداران زیادی برای ثبت نام این رشته و رشته های دیگر پزشکی بدون آزمون اقدام کردند.

رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال اول 97

برای ثبت نام در رشته های پزشکی بدون آزمون دانشگاه های خارج کشور و همچنین پاسخ به سوال پرتکرار رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ با مشاوران درخت دانش به راحتی از سراسر ایران با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

مهندسی پزشکی بدون کنکور

تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور 2019-2020

برای تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور خارج از کشور به زبان انگلیسی در ایتالیا باید در آزمون ورودی این رشته قبول شد. این امتحان بهIMAT معروف میباشد و سالی یکبار برگزار میشود. نهاد برگزار کننده این آزمون، دانشگاه کمریج میباشد و این آزمون در 15 کشور مختلف دنیا از جمله در شهر دبی به صورت همزمان برگزار میشود. ظرفیت برای دانشجویان غیر اروپایی 189 نفر میباشد. آزمون ورودی شامل 60 سوال میباشد و هر پاسخ درست برابر 1.5 امتیاز است و هر پاسخ غلط 0.4 امتیاز منفی خواهد داشت. از اینرو بالاترین امتیاز 90 میباشد. زمان آزمون 100 دقیقه میباشد.

تعداد سوالات هر بخش از آزمون به شرح زیر می باشد :

    • اطلاعات عمومی : 2 سوال
    • استدلال و منطق : 20 سوال
    • زیست شناسی : 18 سوال
    • شیمی : 12 سوال
  • فیزیک و ریاضی : 8 سوال

"از جمله مزایای تحصیل پزشکی بدون کنکور در ایتالیا امکان گرفتن بورس و رایگان شدن شهریه رایگان رشته های پزشکی بدون کنکور و تحصیل به زبان انگلیسی می باشد"

با افزایش قیمت دلار در چندین ماه گذشته شاهد این بودیم که اکثر داوطلبین رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور از تصمیم خود منصرف و یا دنبال دانشگاهی هستند که هزینه تحصیل و شرایط ادامه تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور راحتتری داشته باشد.

موسسه اعزام دانشجو خارج از کشور درخت دانش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون کنکور کشور روسیه را پیشنهاد داده و تمامی مراحل ثبت نام و شرایط تحصیل در این دانشگاه را برای شما داوطلبان رشته های پزشکی بدون کنکور توضیح می دهد، برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی خارج از کشور روسیه بدون کدرک زبان و حتی آزمون ورودی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته پزشکی پردیس خودگردان 98-99

بر اساس اطلاعات افراد پذیرفته شده در کنکور سال 97 در پردیس دانشگاه خودگردان، در زیر کارنامه قبولی رشته پزشکی 3 نفر از پذیرفته شدگان کنکور 97 در مناطق 1_2_3 را برای شما قرار داده ایم تا نمونه ای باشد برای انتخاب رشته پزشکی کنکور سراسری 98 برای دانشگاه پزشکی پردیس خودگردان و تا حدی بتوانیم برا اساس همین رتبه ها و درصدها درصد قبولی خود را بالاتر ببریم.

ادبیات فارسی 56% 74% 52%
عربی 62% 55% 52%
دین و زندگی 76% 82% 52%
زبان انگلیسی 24% 59% 46%
زمین شناسی -2% 0% 2%
ریاضی 14% 39% 26%
زیست شناسی 48% 55% 66%
فیزیک 43% 27% 35%
شیمی 45% 34% 38%
منطقه 3 2 1
رتبه در منطقه 2956 4369 2860
رتبه کشوری 14335 9193 9099
شهر محل سکونت زاهدان گرگان مشهد

 

 

رشته محل قبولی

پردیس خودگردان- علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم پردیس خودگردان-علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم پردیس خود گردان-علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم

رشته های پزشکی بدون کنکور 1398

امکان تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و .. وجود ندارد. اما به صورت تکمیل ظرفیت و با شرط سوابق تحصیلی برای نیمسال دوم 96-97 و برای اولین بار طی سالهای گذشته دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش خواهد کرد.

رشته های پیراپزشکی از جمله بهداشت محیط و دامپزشکی و میکروبیولوژی و ... بدون کنکور در مهرماه 98 پذیرش انجام شده است.

برای اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی نیمسال اول مهر 98 دانشگاه ازاد و پذیرش بدون کنکور پزشکی دانشگاه بین الملل کیش که بر اساس صرفا سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید، و یا بر روی لینک های رنگی رشته ها کلیک نمایید:

واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور !!!

با توجه به اینکه رشته های پزشکی بدون کنکور در داخل کشور فعلا پذیرش نخواهیم داشت پیشنهاد درخت دانش به شما این است که برای خارج از کشور هرچه زودتر اقدام نمایید. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی در رشته های پزشکی با شرایط فوق العاده اقدام به پذیرش می کنند. برای اطلاع از شرایط پذیرش می توانید در کانال مشاوره تحصیلی خارج از کشور درخت دانش عضو شوید.

با عضویت در کانال زیر می توانید از شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله آلمان، ایتالیا، چین، روسیه به صورت رایگان و یا با هزینه حداقل پذیرش خود را به انجام برسانید، و یا با مشاوران مجرب و با سابقه خارج از کشور درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره با تلفن ثابت منزل تماس حاطل نمایید.

بدون کنکور پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی هر سال دربرخی از  رشته های پیرا پزشکی(کاردانی به کارشناسی) به صورت بدون کنکور فقط با شرط سوابق تحصیلی به صورت نیمه متمرکز اقدام به جذب دانشجو می کرد.  این دانشگاه در مقطع کاردانی به کارشناسی در سایت سنجش (با آزمون و شرط تجانس رشته) در رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، مامایی، دامپزشکی، مهندسی پزشکی ، تکنیسین سلامت دهان، گیاه پزشکی و  ... دانشجو می پذیرد.

شرط سوابق تحصیلی، قبولی در مصاحبه به دلیل نیمه متمرکز بودن آن ، بومی بودن برای تحصیل، به صورت بدون کنکور در دانشگاه علوم پزشکی مورد سنجش قرار می گیرد.

دانشگاه بدون کنکور جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مرتبط با رشته پزشکی مانند تجهیزات فنی اتاق عمل، تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی، تجهیزات فنی آزمایشگاه، تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون،  تشخیص پزشکی بدون کنکور دانشجو پذیرش میکرد. که ابتدا داوطلبان در مقطع کاردانی شروع به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می نمایند و سپس برای مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به ثبت نام می کنند. این دانشگاه نیز با شرط معدل بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد. و دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت کارشناسی پیوسته بدون کنکور پذیرش ندارد.

بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور هم که با تنوع زیاد رشته ها یکی دیگر از دانشگاه های مهم برای پذیرش داوطلبان در تمام گروه های تحصیلی به جز رشته های گروه پزشکی ( پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی)  و پیراپزشکی ( پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم تغذیه، بهداشت، و ...)  می باشد. یعنی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالوژی و ... و در رشته های پر طرفدار علوم انسانی مانند حقوق، مدیریت، حسابداری، روانشناسی و ... در رشته های پر طرفدار هنر مانند موسیقی، سینما، عکاسی و ... رشته های مختلف زبان های خارجه  و رشته های تجربی مانند زیست شناسی، شیمی، مهندسی کشاورزی و شیلات و .. بدون کنکور پذیرش می نماید.

مشاوره تحصیلی رشته های پزشکی بدون کنکور درخت دانش

دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته های پزشکی بدون آزمون و پیراپزشکی تقریبا در 90 درصد رشته های دیگر پذیرش بدون کنکور دارد.

داوطلبان گرامی برای یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته های بدون کنکور (رشته های پزشکی بدون کنکور) می توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرند و از راهنمایی مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش بهره مند گردند. در صورت مشغول بودن خط تلفن می توانند سوالات خود را از طریق سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطرح کرده تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود. برای اطلاعات کافی از تمامی رشته ها کافیست بر روی اسم رشته ها کلیک کنید و یا در جستجوی سایت رشته ی مورد نظر خود را جستجو کنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • eiran mahmowdi
  • ۰
  • ۰
  • پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟(مطالعه مقاله)
  • آیا رشته های پزشکی را بدون کنکور داریم؟(در بعضی مقاطع و رشته ها بله)
  • پزشکی بدون کنکور در ایران کدام دانشگاه ها دارند؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی بدون کنکور سراسری و یا با آزمون انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله با ما باشید.

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟

واقعیت رشته های مورد پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی این است که : رشته های پزشکی بدون کنکور و رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را تنها در مقطع کاردانی داریم که بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری منتشر خواهند شد و در بعضی از رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داریم و در بعضی با آزمون که در ادامه مطلب لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری را آورده ایم.

رشته های پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و دانشگاه آزاد کدامند؟

سوال بسیاری از داوطلبین از مشاوران ما این است که آیا رشته های دفترچه بدون کنکور سراسری کدامند؟ رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ آیا امسال متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته های کنکور نشده اند نمی توانند رشته های بدون کنکور را انتخاب نمایند؟

امسال 85 % رشته را بدون آزمون در دانشگاه های سراسر و آزاد پذیرش داریم، و نکته مهم در انتخاب رشته های بدون کنکور این است که بر اساس معدل کتبی سوابق تحصیلی داوطلب می باشد و امکان این وجود دارد که داوطلب با معدل پایین نتواند در رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 نیز مورد پذیرش قرار گیرد.

مشاوره و راهنمای ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی 98

توصیه می شود برای اطلاع از لیست کامل رشته های آزمایشگاهی و پیراپزشکی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این نیمسال مهر 98، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته حضوری و تلفنی، با چه معدلی چه رشته ای، معرفی دانشگاه و ... با مشاوران مجرب ما با شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری رشته های پیراپزشکی 98

زمان ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 می باشد که برای سال گذشته نیمه دوم مرداد ماه ثبت نام شروع شد و داوطلبان می توانستند دفترچه را از سایت سازمان سنجش دانلود نمایند و نسبت به انتخاب رشته بدون کنکور رشته های پیراپزشکی 98 بدون آزمون در مقطع کاردانی مانند دامپزشکی بدون کنکور و ... ثبت نام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی رایگان خارج از کشور، پزشکی بدون کنکور در ایران و شرایط پذیرش، بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

هزینه ثبت نام رشته های پیراپزشکی کنکور سراسری 98

برای خرید کارت پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی بر روی لینک خرید کارت اعتباری بدون آزمون سراسری 98 کلیک بفرمایید. مبلغ خرید کارت اعتباری 200000 هزار ریال می باشد.

توجه: به محض منتشر شدن دفترچه لینک خرید کارت و دفترچه رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری قرار داده خواهد شد.

رشته های پیراپزشکی با توجه به اعلام ظرفیت دانشگاه ها به صورت بومی و سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند.

لیست رشته های بدون کنکور سراسری پیراپزشکی 98

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی

همان طور که در عکس مشاهده میکنید لیست رشته های پیراپزشکی علوم پزشکی بدون کنکور سراسری شامل:

رشته علوم آزمایشگاهی رشته تکنسین سلامت دهان و دندان
 پذیرش بدون کنکور دامپزشکی مامایی
هوشبری اتاق عمل
رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته آزمایشگاه تشخیص پزشکی
رشته تجهیزات فنی اتاق عمل  گیاه پزشکی

با توجه به دفترجه بدون کنکور سراسری 98 رشته های بدون کنکور علاوه بر رشته پیراپزشکی، رشته های علوم ورزشی، مربیگیری و .... دانشجو به حالت نیمه متمرکز و مصاحبه پذیرش می کنند. دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون سراسری 98 علاوه بر رشته های معرفی شده در گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی، زیرگروه هنر، زیر گروه زبان های خارجه دانشجو پذیرش می کنند برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین درخت دانش با شماره 9099072943 در ارتباط باشد، یا بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور پیراپزشکی 98

متقاضیان بدون کنکور پیراپزشکی اطلاع داشته باشند لیست رشته ها، بومی سازی، شرایط نظام وظیفه و شرایط تحصیل در اولویت قرار دارد. افراد می توانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی را انجام داده و ثبت نام نهایی را بعد از مراحل اولیه مصاحبه انجام دهند.

انتخاب رشته بدون کنکور خود را به ما بسپارید.

نکته مهم در پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی:

قبل از انتخاب رشته متقاضیان حتما باید شرایط و ضوابط انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 98 را مطالعه بفرمایند.

توجه: به محض منتشر شدن دفترچه بدون کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش لینک غترچه قرار داده خواهد شد.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • eiran mahmowdi