مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97

 

  •  نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 چگونه است ؟
  • نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان چگونه است؟
  • زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه زمانی است؟
  • زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان چه زمانی است؟

 

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از سازمان سنجش، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 از 20 فروردین ماه به بعد می باشد. و طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام ممکن است تا 4 الی 5 روز بعد هم تمدید شود. داوطلبان برای ثبت نام بابد به سایت تیزهوشان  Azmoon.medu.ir وارد شده و با وارد کردن مشخصات خود در سامانه ثبت آزمون مدارس تیزهوشان، اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 کنند. در مرحله اول ثبت نام، لیستی از ظرفیت مدارس تیزهوشان را مشاهده می کنید که می توانید از بین مدارس ارائه شده، حداکثر 3 مدرسه را به دلخواه خود انتخاب کنید. در مرحله بعدی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، کسانی که مرحله اول ثبت نام را پشت سر گزاشتند باید به سامانه که در فروردین ماه مجددا باز شده مراجعه کرده و هزینه ثبت نام که هنوز مبلغ آن مشخص نشده است را به صورت اینترنتی واریز کنند. توجه داشته باشید که مسئولین مدارس تیزهوشان وظیفه ای در قبال ثبت نام شما ندارند.

 

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 - 98

همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 - 98 ، امکان  و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان برای داوطلبانی که اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند وجود دارد به این صورت که اگر داوطلبی در بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان متوجه اشتباه خود در حین ثبت نام شد می تواند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir اطلاعات نادرست وارد شده را اصلاح و ثبت کنند . در بعضی موارد ممکن است داوطلب بعد از پایان مهلت ثبت نام متوجه اشتباه خود شود در این صورت باید منتظر اطلاعیه های سازمان آموزش و پرورش استعدادهای درخشان مبنی بر امکان ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان 97 - 98 باشند . برای پیشگیری از اشتباهات در حین ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 - 98 بهتر است دانش آموزان از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 اطلاع کافی داشته باشند . در صورت امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان همانند تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 - 98 سایت به مدت چند روز برای داوطلبان باز خواهد شد تا داوطلبان بتوانند اطلاعاتی که به اشتباه وارد کرده اند را ویرایش کنند . برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 - 98 وزمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 - 98 می توانید عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شوید .

 

 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

داوطلبان یک هفته قبل از برگزاری آزمون می بایست با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir و با وارد کردن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و سریال 6 رقمی شناسنامه در قسمت رمز عبور وارد صفحه شخصی خود شوند و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 را دریافت نمایند . برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ، بعد از ورود به صفحه شخصی خود در گوشه سمت چپ ، با کلیک بر روی آیکون سبز رنگ "  چاپ کارت  " که در تصویر زیر هم قابل مشاهده است ، می توانید کارت ورود به جلسه تیزهوشان را مشاهده و پرینت بگیرید ؛ همچنین علاوه بر مشخصات ثبت شده هر داوطلب بر روی کارت ، محل آزمون و تاریخ آزمون نیز بر روی کارت ثبت شده است .

 

 

 

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 - 98

 طبق اعلام سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ، کلیه دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان 97 - 98 شرکت کرده اند و نتوانسته اند نمره ومعدل کافی برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان را کسب کنند می توانند در فرصتی که بعد از اعلام نتایج تیزهوشان در اختیار شما قرار می گیرد ، به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اعتراض کنند . ثبت درخواست اعتراض و ثبت نام اینترنتی تیزهوشان تیزهوشان بصورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام می شود .

 برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات تیزهوشان 97 و مطالعه پربازدیدترین مطالب سایت تیزهوشان درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:


بهترین منابع برای قبولی در تیزهوشان نهم

نمونه سوالات تیزهوشان نهم 97

برنامه ریزی تیزهوشان نهم 97

 

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

درخت دانش برای تمامی دانش آموزان مستعد و پر تلاش ایران عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی می کند.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی